Lopás miatt vették le a TV2 adását?

Nemhogy tisztázódna, egyre zavarosabbá válik a TV2 és másik két magyar csatorna (Prime TV és Mozi+) letűnésének körülménye a sajtóinformációkból ítélve.


2018. augusztus 8. szerda, 16:54 perc   

Míg a magyar média fővonala a TV2 Csoport által működtetett Spíler Tv és az RCS&RDS tulajdonát képező Digi Sport csatornák piacrészesedési harcának romániai mellékszálaként, a kábelszolgáltató amolyan bosszúlépéseként értelmezte a csatornák letiltását, addig a hvg.hu hírportál birtokába jutott információk inkább arra utalnak, hogy a magyar műsorszolgáltató maga kérte a szóban forgó három csatorna erdélyi közvetítésének beszüntetését.

A hvg-nek eljuttatott közleményben a TV2 Csoport sajtóosztálya azt állítja, hogy a Digi TV jogtalanul, a tartalomszolgáltató engedélye nélkül sugározta Romániában a TV2, a Prime TV és a Mozi+ műsorát. Vagyis a Digi Tv ezen vád szerint gyakorlatilag lopta az adást, és nem önszántából, hanem felszólításra, a jogsértő állapotot megszüntetve távolította el a megnevezett tévécsatornákat.

Az RCS&RDS egyelőre csak annyit erősített meg, hogy a csatornákat valóban törölték a romániai műsorszórásból. Akármi is az oka az eseménynek, legyen az a magyarországi sportközvetítésekből befolyó bevétel, vagy a jogtalan műsorszórás, a sor végén továbbra is az erdélyi magyar fogyasztók állnak. - írja a hirmondo.ro


Kapcsolódó cikkek | Hírek




porno ankara tercume
Samsun Escort istanbul escort lida lida hacklink webmaster forumu