Propaganda Stop

Iaşi-on keresztül tört volna be az orosz propaganda, nem engedték.
Fotó: foter.ro


2017. október 11. szerda, 11:51 perc   

Az Országos Audiovizuális Tanács (CNA) nem adott sugárzási engedélyt egy jászvásári társaságnak, amely televíziót indított volna a moldvai városban.

Az RTR Televíziót a iaşi-i Telecontent Production indította volna, a CNA pedig augusztusban elhalasztotta az engedélykérését. Két hónappal ezelőtt ugyanis a Forbes című gazdasági lap azt írta, hogy a jászvásári cég a chişinău-i TV Content kft. érdekeltségébe tartozik, amely az orosz állami tévécsatorna, a Rosszija 1 műsorát sugározza az általa működtetett RTR Moldova televízióban. Emiatt pedig felmerült a gyanú, hogy a jászvásári televízió tulajdonképpen az orosz állami propaganda eszköze lenne.

Hotnews szerint a CNA egyetlen tagja sem értett egyet azzal, hogy a jászvásári televízió sugárzási engedélyt kapjon.

foter.ro


Kapcsolódó cikkek | Hírek




porno ankara tercume
Samsun Escort istanbul escort lida lida hacklink webmaster forumu